Opzeggen

Opzeggen kan slechts aan het einde van het seizoen, maar wel vóór 1 mei. Opzeggingen moeten per e-mail (ledenadministratie) worden gedaan. De opzegging is pas geldig nadat de ontvangst van de e-mail is bevestigd.

Indien het lidmaatschap niet voor 1 mei bij de ledenadministratie is opgezegd, is de volledige contributie van het volgende verenigingsjaar verschuldigd. Denk je uitstel van opzegging nodig te hebben (om allerlei redenen zoals bijvoorbeeld die van externe selecties) dan kan hier tot uiterlijk 1 mei schriftelijk beroep op worden gedaan middels een bericht aan de ledenadministratie. Het bestuur besluit vervolgens of uitstel gegrond is.

Automatische voortzetting lidmaatschap

Na 1 mei wordt het lidmaatschap automatisch met een seizoen verlengd en is contributiebetaling van dit nieuwe seizoen verschuldigd.