Huren

Het clubhuis van UNO is alleen te gebruiken door leden / teams en partners van Hockeyclub UNO. Wij verhuren het clubhuis niet aan derden.

Als je het clubhuis wilt gebruiken met je team (bijvoorbeeld lunch /avondeten / high tea ) voor / na een training of wedstrijd dan is dit principe mogelijk. De ruimte mag niet gebruikt worden voor een feest. Eten mag je zelf meenemen. Maak in het weekend zoveel mogelijk gebruik van de keuken van onze voetbalburen. Drinken is verplicht om bij de bar van UNO af te nemen. En het is vanzelfsprekend dat je zelf alles opruimt en dit niet overlaat aan het barteam.

Sponsoren / partners kunnen het clubhuis gebruiken op de momenten dat er geen trainingen en wedstrijden zijn. Het is ook voor sponoren niet mogelijk om feesten te organiseren in ons clubhuis. Neem hierover gerust contact op ons op via bestuurslidaccommodatie@hockeyclubuno.nl Het huren van de hockeyvelden loopt altijd via de gemeente (vastgoed@utrecht.nl)