Hockeyaanbod

Hockey is bij ons mogelijk voor voor alle kinderen vanaf 5 jaar oud. Wij bieden jeugdhockey vanaf 5 jaar, kaboutercompetitie vanaf 6 jaar, KNHB jongste jeugdcompetitie vanaf 7 jaar, KNHB juniorencompetititie, KNHB seniorencompetititie 11 x 11 en 7 x 7, Senioren Trimhockey en trainingslidmaatschap. Kijk hier voor de kosten.

Hockey is een teamsport en dat brengt verplichtingen met zich mee qua aanwezigheid tijdens trainingen en wedstrijden. Voor diverse activiteiten zoals rijden naar wedstrijden, fluiten, training en coaching wordt een beroep gedaan op de ouders.

De meeste nieuwe jeugdleden kunnen we aannemen voor de start van het nieuwe seizoen. Dan zullen de teams opnieuw ingedeeld worden en eventueel aangevuld worden met nieuwe leden. Dit zal plaatsvinden tussen half juni en eind augustus. Of er voor uw kind een plaats is zal afhangen van de plaatsen die er vrij komen in een leeftijdscategorie. Voor verschillende teams heeft (helaas) ook Hockeyclub UNO een wachtlijst. Voor (jong)senioren is er een wachtlijst. Aanmeldingen worden op de wachtlijst geplaatst en als er een plekje vrij komt, wordt gekeken naar de datum van aanmelding.

Ledenadministratie

Adres- of bankrekeningnummer wijzigingen, lidmaatschap beëindigen, laat het de ledenadministratie van UNO weten: ledenadministratie@hockeyclubuno.nl

Lid worden

Inschrijven gaat snel en makkelijk via internet; de gegevens worden meteen opgenomen in onze database.

Beëindigen/opzeggen

Opzeggen kan slechts aan het einde van het seizoen, maar wel vóór 1 mei. Opzeggingen moeten per e-mail (ledenadministratie) worden gedaan. De opzegging is pas geldig nadat de ontvangst van de e-mail is bevestigd.

Indien het lidmaatschap niet voor 1 mei bij de ledenadministratie is opgezegd, is de volledige contributie van het volgende verenigingsjaar verschuldigd.

Indien je meent uitstel van opzegging nodig te hebben (om allerlei redenen zoals bijvoorbeeld die van externe selecties) dan kan hier tot uiterlijk 1 mei schriftelijk beroep op worden gedaan middels een bericht aan de ledenadministratie. Het bestuur besluit vervolgens of uitstel gegrond is.

Automatische voortzetting lidmaatschap

Na 1 mei wordt het lidmaatschap automatisch met een seizoen verlengd en is contributiebetaling van dit nieuwe seizoen schuldig.